søndag 13. september 2009

Søndag

I går kveld var vi på på det lille natt markedet igjen. Vi spiste middag på en av "restaurantene" der, eller kanskje mere en cafe tor jeg. Det var ihvertfall latterlig billig mat der. For 7 personer med mat og brus røyk vi ut på under 150 kr. Og da spiste alle akkurat det de ville ha og.
Vi gikk rundt på markedet og kikket og Eva og May Liss spiste hver sin friterte bie. Yukk !
Jeg fant meg omsider en høytaler til og ha med rundt omkring som gikk på batteri med ok lyd. Den kostet meg ca 115 kr. med ladekabel. Etter jeg kom hjem fant jeg ut kvaliteten på den og må få ordnet ladekontakten på den. :-)
Idag sløvet jeg lenge på senga før jeg gadd og stå helt opp. Når jeg endelig fikk rumpa ut av senga fant jeg ut at det var dødsvarmt ute. Det var nesten for varmt til og være i poolen og. Det er såvidt man kjenner forskjell på tempen i vannet og i lufta nå.
Vi tok en tuk tuk ned til byen for og spise barbeque wings et sted de andre hadde sett tidligere. American Rib Company... Barbeque vingene var skikkelig bra. Jeg bestilte med Atomic styrke på sausen, men den var ikke så sterk akkurat. Jeg lurer på om jeg er herdet eller noe. Jeg skal se om jeg finner noe skikkelig sterkt til middag idag.
Vi bestilte T-bone steaks og men de var skikkelig dårlige. De hadde også de kjipeste løkringene hittil på turen. Spare ribsene var helt greie men ikke på langt nær så bra som hos Sizzler. Etter vi hadde spist ble det is til dessert på mcDonalds og så gikk vi en tur for og se på munker i templet som ligger der nede. Munker er et avslappet gjeng som stort sett sitter på stumpen og røyker, ihvertfall etter det jeg har sett hittil.
Nå er vi tilbake igjen i kåken og stikker ned i det store bassenget for og henge der til vi går lei av bading. Etter det blir det nok avslapping igjen før vi drar ned på night market igjern for og spise og drikke og kose oss resten av kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar