torsdag 10. september 2009

Fredag morgen

Jeg hater når nettet detter ut i det man skal publisere bloggen. Da forsvinner såklart alt man skrev og man husker knapt en dritt av det man hadde gjort.
Det er ihvertfall fredag her nede, og dset har det vært 5 timer lengere enn hjemme i Norge.
Gratulerer med dagen til Bjørn Henning og vaskestampen hans ! :-)
Våknet kl.7 idag av og være solbrent. Det var bare og smøre på med aloevera aftersun og sove noen timer til. Våknet på nytt igjen i 10 tiden klar for mere aftersun. Lagde meg en sandwich og hoppet uti poolen for og kjøle meg ned litt igjen.Det med kjøling funker bare når man er under vann for over vannet er sola like hard som før.
Idag er jeg skikkelig solbrent på den ene overarmen. Prikkete og rød og huden min har bestemt seg for og forlate meg i det området.
De andre drar på stranden idag. Tror jeg har godt av ikke så mye sol ida så jeg ligger på senga og ser et par episoder av Warehouse 13 isteden.
Nå er jeg godt ferdig med og se tv for idag og skal hive meg en tur i poolen igjen. Etter det stikker jeg en tur ned til "sentrum" for og se om jeg finner noe spennende. Skal se litt mere steder som vi går glipp av når hele gjengen er rundt om. Da blir det ikke så mye oppdagelsesferder.
Skal etter planen møte de andre hos skredderen i 4-5 tiden for og hente klærne våre som skal være ferdig da. Det bli spennende og se og prøve hvordan de blir. Jeg har aldri eid et plagg som er sydd etter mål for meg bortsett fra en pusevest med dongeri jeg sydde på barneskolen en gang i tiden tror jeg.

Sjalabais som Postmann pat ville sagt !

Men planer endres tydeligvis fort. Fikk akkurat melding om at de andre kommer straks tilbake via McDonalds med latterlige mengder mat igjen. Stranda var vist ikke så kul der. halvparten av de utsende baderene har vist skåret seg på korallen og må hjem og slikke sårene før de drar til skredderen etterpå.
Da blir det vel bading og en episode til av warehouse 13 igjen. Begynner og like den serien ganske bra etterhvert nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar